تعمیر گیربکس هوندا

تعمیر گیربکس هوندا

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

تعمیر گیربکس هوندا

تعمیرگاه گیربکس هوندا

با وجود اینکه هوندا یک شرکت خودروسازی محبوب و معتبر در طول سال‌ها بوده است، گیربکس هوندا مشکلات زیادی را برای سازندگان و دارندگان خودرو ایجاد کرده است. این مشکلات گیربکس نه تنها از سال 1994 به بعد رخ داده است، بلکه در بسیاری از مدل های مختلف رایج بوده است. به همین دلیل است که سرویس و رفع مشکل گیربکس هوندا در زمان مناسب اهمیت زیادی در طول عمر خودرو دارد.

 

تعمیر گیربکس هوندا

گیربکس های اتوماتیک هوندا می توانند سال ها خدمات خوبی را بدون نیاز به تعمیرات عمده ترانس خودرو ارائه دهند. با این حال، گیربکس های هوندا باید به طور منظم سرویس شوند. تخلیه منظم می تواند عمر گیربکس را تا 50000 کیلومتر دیگر افزایش دهد.

 

سرویس گیربکس هوندا

در اکثر گیربکس های هوندا، تعویض فیلتر بدون از بین بردن گیربکس غیرممکن است. برای جلوگیری از این عملیات گران قیمت، حتی نسبت به سایر خودروهای دیگر مهم است که روغن گیربکس به طور منظم تعویض شود. همچنین استفاده از روغن صحیح بسیار مهم است. این موضوع در گیربکس های هوندا CVT بسیار مهم است. یک خودروسازی توصیه می‌کند که گیربکس هوندا را هر سال یا هر 20000 کیلومتر تعمیر کنید، هر کدام زودتر انجام شود. این بهای کوچکی است که باید برای آرامش خاطر پرداخت، به جای اینکه بعداً در معرض خطر گرفتن صورت حساب بزرگ تعمیر گیربکس قرار بگیرید.

 

مشکلات گیربکس هوندا

لغزش مشکل رایج گیربکس های هوندا است. این امر هنگام تعویض دنده اول به دنده دوم رخ می دهد. راننده معمولاً متوجه این مشکل به عنوان یک لرزش لرزان در حین شیفت می شود. علامت دیگر این مشکل گیربکس روشن شدن چراغ گیربکس یا چراغ موتور است

. هوندا همچنین معمولاً مشکلاتی را در یاتاقان های دیفرانسیل نشان می دهد. اگر هوندای شما هنگام رانندگی پر سر و صدا می شود یا روغن از اطراف اکسل نشت می کند، به احتمال زیاد این نقص گیربکس را دارید.هوندا اودیسه و برخی از مدل‌های هوندا آکورد نیز تمایل به نشت روغن از قاب دارند. این به دلیل شکستگی واشر کیس است.همه این مشکلات گیربکس هوندا نیاز به تعمیر فوری دارند.

گیربکس هوندا CVT

مدل‌های هوندا سیویک و هوندا استریم مجهز به گیربکس CVT هستند. یک مشکل رایج در این گیربکس متغیر پیوسته، کلاچ استارت معیوب است. این به عنوان یک لرزش هنگام بلند شدن نشان می دهد.اگر این علامت را با گیربکس هوندا CVT خود تجربه می‌کنید، در اسرع وقت با خدمات خودروسازی تماس بگیرید تا قبل از بدتر شدن آن، این عیب را برطرف کنید.

شما باید روغن گیربکس خود را هر 30000 تا 50000 مایل تعویض کنید تا از آسیب جلوگیری کنید. همچنین باید قبل از تغییر دنده از حالت رانندگی به دنده عقب یا برعکس، حرکت خودرو را کاملاً متوقف کنید. اگر هنگام تعویض دنده صدای خراش می‌شنوید یا در هنگام تعویض دنده تاخیری وجود دارد، ممکن است خیلی دیر شده باشد و ممکن است نیاز به تعمیر گیربکس داشته باشید. اگر بوی روغن در حال سوختن را حس کردید یا دارای دور در دقیقه بالا هستید، باید فوراً خودرو هوندا خودتان را برای بررسی به مراکز معتبر در این حوزه ببرید.

بازسازی گیربکس کار فشرده ای است، اما می توان باعث صرفه جویی در هزینه خرید و نصب یک گیربکس جدید شود. اگر به تعمیر گیربکس نیاز دارید، می توانید یک راه حل ساده مانند تغییر روغن گیربکی، تنظیم برخی پیوندها، تصحیح سیستم کامپیوتری  یا جایگزینی سنسور را امتحان کنید. همان طور که بررسی کردیم مشکلات گیربکس هوندا موارد مختلفی را شامل می شوند.

 

تعمیر گیربکس هوندا

مشکلات گیربکس هوندا

برخی از مدل هایی که بیشتر تحت تأثیر مشکلات گیربکس قرار می گیرند، هوندا آکورد 2003، هوندا سیویک 2001 و هوندا اودیسه 2002 هستند که همگی با میانگین مسافت پیموده شده بسیار کم نقص گیربکس را نشان می دهند.مکانیسم موجود در گیربکس هوندا نیروی موتور را به انرژی تبدیل می کند که ماشین شما می تواند از آن استفاده کند. بدون گیربکس، ماشین شما نمی تواند کار کند.

 

تعمیر گیربکس هوندا

نشانه های خرابی گیربکس هوندا

هنگام تعیین ریشه مشکلات گیربکس هوندا باید به چند نکته کلیدی توجه کنید. توجه به این علائم می تواند به شما نشان دهد که مشکلی در گیربکس هوندا وجود دارد و می تواند به شما در تشخیص و درمان مشکل  به صورت درست و اصولی کمک کند.

اولین علامت  خرابی گیربکس  هوندا شنیدن صدای سوت و صدای تقه  است. اگرچه این نشانه ها واضح است، اما برخی از افراد توجهی به این صدا ها نمی کنند و همین امر سبب می شود تا مشکل ایجاد شده در گیربکس هوندا پیشرفت کند. وقتی ماشین شما شروع به سر و صدا می کند، وقت آن است که آن را چک کنید. این زمزمه کردن، وزوز، ناله کردن، یا هق هق که از گیربکس شما می آید نشان می دهد که باید خودروی خود را در اسرع وقت به مکانیک تحویل دهید. یک مکانیک گیربکس می تواند به شما تشخیص درستی از این مشکل بدهد.

دوم، گیربکس شما ممکن است تاخیر بیفتد. گیربکس به گونه ای طراحی شده است که بتوانید بلافاصله بدون مکث دنده ها را تعویض کنید. ماشین شما نمی تواند در یک دنده خاص بماند. با تاخیر در تعویض دنده، وقت آن رسیده است که خودروی خود را برای بررسی گیربکس وارد کنید.

ممکن است بوی سوختگی را حس کنید – بوی خوبی که هرگز از ماشین شما نمی آید. این می تواند دلیل بسیاری از موارد باشد، اما یک دلیل رایج گرم شدن بیش از حد روغن گیربکس هوندا است. روغن  گیربکس روان کننده ای است که گیربکس را در حالت کار نگه می دارد و برای رانندگی وسیله نقلیه شما ضروری است.

چهارم، مشکلات گیربکس هوندا شما ممکن است با نشت روغن از ماشین شما مورد توجه شما قرار گیرد. این روغن از پایین وسیله نقلیه شما خارج می شود و معمولاً بعد از اینکه ماشین خود را از محل پارک خود حرکت می دهید یا دور می شوید دیده می شود.

پنجم، چرخ دنده ها در وسیله نقلیه شما می تواند نشانه واضحی از مشکلات گیربکس هوندا باشد. این موضوع برای گیربکس های دستی و اتوماتیک به شکل های مختلف خود را نشان می دهد. در مورد دستی، وقتی دنده خود را عوض می کنید، احساس سنگ زنی خواهید داشت. این بدان معنی است که کلاچ ممکن است فرسوده شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. در مورد گیربکس های اتوماتیک، اگر ماشین شما تقریباً دنده دارد، باید وسیله نقلیه خود را به مکانیک ببرید تا عیب یابی کند.

علامت بعدی مشکلات گیربکس هوندا این است که ماشین شما در حالت خنثی صدای زیادی تولید می کند. حتی اگر صدای ضربه لزوماً به این معنی نیست که هوندا شما دچار مشکل شده است، ممکن است لازم باشد روغن گیربکس خود را تعویض کنید.

آخرین علامت مشکلات گیربکس هوندا زمانی است که چراغ “موتور سرویس به زودی” یا چراغ “چک موتور” روی داشبورد شما نشان داده می شود. با استفاده از حسگرهایی که در اطراف موتور خودروی شما قرار گرفته اند، می توانند مشکلات مختلفی را که در گیربکس رخ می دهد، تشخیص دهند. حتما هوندای خود را نزد مکانیک ببرید تا مشکلات گیربکس هوندا که با چراغ داشبورد نشان داده شده است را تشخیص دهد.

 

تعمیر گیربکس هوندا

علت خرابی گربکس هوندا

اگر موتور شما قادر به حرکت کردن است، اما ماشین نمی تواند دنده را تغییر دهد، مشکل می تواند به مبدل گشتاور مربوط باشد. اکثر مشکلات گیربکس هوندا مستقیماً به خرابی مبدل گشتاور یا سوختن روغن گیربکس مربوط می شود. مبدل گشتاور وظیفه اتصال یک منبع تغذیه به بار را بر عهده دارد و قدرت چرخشی را به یک بار محرکه دوار منتقل می کند.

 

مشکلات گیربکس هوندا آکورد 2003

هوندا اکورد یک ا محصولات و مدل های  محبوب از برند هوندا است –این بدان معنا نیست که بدون ایراد نیست. رایج ترین مشکلات گیربکس هوندا آکورد به طور متوسط ​​2700 دلار هزینه تعمیر دارد و در حدود 100000 مایل رخ می دهد. بدترین مدل سال آکورد مشکلات گیربکس هوندا آکورد 2003 است.

مشکلات گیربکس هوندا آکورد 2003 عمدتاً به دلیل خرابی گیربکس است. دسته‌های دیگر حاوی گزارش‌ها و شکایات منفی با عدم تعویض صحیح دنده، لیز خوردن گیربکس از دنده، عدم امکان تعویض دنده به دنده 3، کاهش ناخواسته دنده و تعویض شدید دنده در سرعت‌های پایین سروکار دارند.

تعمیر این مشکل به طور متوسط ​​2720 دلار هزینه دارد و در حدود 97750 مایل رخ می دهد. بسیاری از صاحبان خودرو گزارش داده اند که خودرو در حین پارک صدای تق تق بلندی می دهد، خودرو پس از توقف نمی تواند حرکت کند و خودرو در حین رانندگی شروع به سر خوردن و رانش می کند. رایج ترین راه حل برای این مشکل تعویض یا بازسازی گیربکس است . بازسازی گیربکس هوندا آکورد حدود 480 تا 699 دلار برای نیروی کار و در مجموع 1647 تا 2448 دلار هزینه دارد که هزینه ی به مراتب بالایی است.

تعمیر گیربکس هوندا

با توجه به خرابی هایی که در گیربکس هوندا ایجاد میشود تعمیر و سرویس به موقع گیربکس هوندا نقش مهمی را در جلوگیری از بروز این دسته از خرابی ها ایفا میکند. تعمیر گیربکس هوندا اگر در زمان مناسب انجام شود هزینه ی به مراتب کمتری خواهد داشت و مشکل ایجاد شده در گیربکس پیشرفت بسیار کمتری می کند.

امتیاز 5 از 5

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط کرج، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

——————————————————-

راه های ارتباطی با نامبروان

موبایل (ایمان پرناک): ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

اینستاگرام: gearboxnumber1@

کانال آپارات نامبروان

کانال یوتوب نامبروان

——————————————————-

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

ایمان پرناک

تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان با مدیریت ایمان پرناک، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک آغاز کرد.

این تعمیرگاه همواره به دنبال ارایه بهترین خدمات و سرویس ها به مشتریان خود بوده است و اکنون مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های عیب یاب تخصصی گیربکس کلیه خودروها می باشد.

تعمیرگاه گیربکس نامبروان جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی، خدماتی چون مشاوره تلفنی و همچنین خودروبر رایگـان از سراسر نقاط کـرج قرار داده است.

ایمان پرناک: ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *