تعمیر گیربکس میتسوبیشی

تعمیر گیربکس میتسوبیشی

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

تعمیر گیربکس میتسوبیشی

تعمیرگاه گیربکس میتسوبیشی

گیربکس میتسوبیشی

میتسوبیشی از گیربکس های نوع Jatco استفاده می کند. این گیربکس ها انواع مختلفی دارند، مانند گیربکس های اتوماتیک معمولی، گیربکس های متغیر پیوسته و انواع گیربکس دستی. میانگین هزینه تعویض گیربکس برای خودروهای میتسوبیشی بین 1800 تا 3400 دلار است.

برای تعویض و یا تعویض گیربکس میتسوبیشی باید این هزینه را با توجه به نرخ دلار روز محاسبه کرد چرا که گیربکس های میتسوبیشی برای تعویض به صورت مستقیم از کشور های مبدا تولید میتسوبیشی وارد ایران می شوند، با توجه به هزینه ی بالای تعویض گیربکس میتسوبیشی سرویس دوره ای گیربکس اهمیت بسیار بالایی در جلوگیری از خرابی گیربکس و شناسایی به موقع مشکل ایجاد شده در گیربکس دارد.

تعمیر گیربکس میتسوبیشی

با توجه به اهمیت گیربکس به کار رفته در انواع خودرو های میتسوبیشی در سلامت و کیفیت و کارایی گیربکس در ادامه ی مقاله قصد داریم تا تعمیر گیربکس میتسوبیشی و سایر موارد مربوط به گیربکس تعمیر گیربکس میتسوبیشی را بررسی کنیم.

علاوه بر نیسان، مشتری و سهامدار اصلی تامین کننده، JATCO برای میتسوبیشی، سوزوکی و FCA آمریکای شمالی گیربکس تولید می کند. میتسوبیشی و سوزوکی در مجموع 25 درصد سهام در تامین کننده دارند.

نیسان 75 درصد Jatco تولید CVT را در سال 1997 آغاز کرد. گیربکس 4 سرعته و 5 سرعته اتوماتیک میتسوبیشی نصب شده بر روی میتسوبیشی لنسر، میراژ، گالانت و اوتلندر بسیار قابل اعتماد هستند و مشکلات کمی دارند و به راحتی می توانند بیش از 15 گیربکس نصب شده روی میتسوبیشی لنسر، میراژ، گالانت و اوتلندر با مشکلات کم بسیار قابل اعتماد هستند گیربکس های به کارر رفته در برند میتسوبیشی پیشرفته ترین شکل گیربکس هستند و نکته اصلی این است که می تواند دنده ها را با سرعت های سریع تعویض کند و عملکرد عالی ارائه دهد. این سیستم از دو کلاچ استفاده می کند که گیربکس را بسیار پاسخگو می کند.

گیربکس های CVT به اندازه گیربکس های اتوماتیک سنتی دوام می آورند و به گونه ای طراحی شده اند که عمر کامل خودرو را دوام بیاورند CVT معمولی حداقل 100000 مایل طول عمر دارد.

میتسوبیشی، نیسان و سوبارو از CVT در خط تولید خود در ایالات متحده استفاده می کنند، در حالی که هوندا، هیوندای، کیا و حتی جنرال موتورز از چنین گیربکس هایی برای موتورهای کوچکتر خود استفاده میکنند.

CVT دارای سیستم قرقره می باشد. این سیستم قرقره باعث می شود که نسبت دنده بی نهایت داشته باشد که به آن امکان می دهد بهترین بازده را در سیستم های انتقال اتوماتیک بهتر از DCT داشته باشد. بسته به سرعت میل لنگ، طول قرقره تغییر دنده را به طور همزمان تغییر می دهد.

CVT معمولی بیش از 100000 مایل دوام می آورد. با این حال، مانند هر انتقال دیگری، اطمینان از مراقبت از آن به شما کمک می کند تا حد امکان عمر بیشتری از انتقال خود داشته باشید. اینها چند کار است که می توانید برای افزایش طول عمر CVT وسیله نقلیه خود انجام دهید.

یک گیربکس CVT، یا گیربکس متغیر پیوسته، به طور یکپارچه از طریق طیف بی پایانی از نسبت های دنده موثر در حین رانندگی تغییر می کند، در حالی که انواع دیگر گیربکس های مکانیکی تعداد ثابتی از ضرایب دنده را ارائه می دهند و بین هر یک تعویض های سخت دارند.

گیربکس‌های اتوماتیک سنتی مشابه گیربکس دستی عمل می‌کنند، با نسبت‌های مختلف دنده بسته به عواملی مانند سرعت یا شرایط جاده مورد نیاز است. در حالی که گیربکس دستی از رانندگان می خواهند تا تعیین کنند که چه نسبت دنده ای باید داشته باشند، گیربکس های اتوماتیک از یک سیستم هیدرولیک استفاده می کنند که به فشار ایجاد شده توسط همان شرایط رانندگی پاسخ می دهد تا به طور خودکار دنده را تعیین کند.

تعمیر گیربکس میتسوبیشی

تعداد نسبت‌های دنده‌ای که یک وسیله نقلیه به آن دسترسی دارد، یک عدد تنظیم شده است، با این نسبت‌ها از پیش تعیین شده به طوری که نسبت‌های کافی، اگر نه ایده‌آل، برای اکثر موقعیت‌های رانندگی رایج وجود داشته باشد. این ضرایب دنده به عنوان “سرعت” نامیده می شود.یک CVT با قطعات برچسب گذاری شده نشان می دهد که چگونه قرقره عملکرد گیربکس متغیر پیوسته را نشان می دهد

در حالی که اولین موستانگ ها دارای سه سرعت ناچیز بودند، وسایل نقلیه مدرن اغلب با ده سرعت ارائه می شوند که قابل توجه است. مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، تعداد محدودی از ضرایب دنده وجود دارد که می توانید آنها را در یک وسیله نقلیه قرار دهید، اما گیربکس های متغیر پیوسته سعی می کنند با ارائه یک محدوده دنده تقریبا بی نهایت با حذف کامل دنده ها، آن را تغییر دهند.

گیربکس های متغیر پیوسته از سیستمی از قرقره ها یا غلتک ها به جای چرخ دنده ها استفاده می کنند. یکی از قرقره ها به موتور و دیگری به گیربکس متصل می شود و آنها می توانند در صورت نیاز تنظیم شوند تا در محدوده بهینه باقی بمانند. کشش به جای دنده تکی عمل می کند و به خودرو اجازه می دهد تا نسبت دنده های خود را در صورت نیاز تغییر دهد.

راندمان سوخت

از آنجایی که CVT ها می توانند نسبت دنده خود را فوراً تنظیم کنند و برد بی نهایت دارند، با اختلاف بسیار زیاد، کم مصرف ترین گیربکس ها هستند. تخمین زده می شود که یک سدان متوسط با CVT می تواند تقریباً 38 مایل در هر گالن حرکت کند. به همین دلیل تقریباً هر هیبریدی دارای یک نوع گیربکس CVT است.

روشن کردن خودرو

به دلیل فقدان دنده، یافتن و حفظ نسبت گشتاور ایده آل برای خودروهای CVT آسان تر است. متعاقباً، CVT ها زمان آسان تری برای روشن شدن از چراغ توقف و زمان آسان تری برای بالا رفتن از زمین های دشوار دارند. گیربکس متغیر به آنها این امکان را می دهد که نسبت دنده ایده آل را پیدا کنند و مدت بیشتری در آن محدوده بمانند.

برند میتسوبیشی یکی از برند های محبوب خودرو سازی در جهان و اغلب خودرو های تولیدی این برند از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند. هر چند که گیربکس به کار رفته در خودرو های برند میتسوبیشی دوام بالایی دارد اما نمی توان نقش سرویس دوره ای را در سلامت خودرو نادیده گرفت.

امتیاز 1.3 از 5

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط کرج، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

——————————————————-

راه های ارتباطی با نامبروان

موبایل (ایمان پرناک): ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

اینستاگرام: gearboxnumber1@

کانال آپارات نامبروان

کانال یوتوب نامبروان

——————————————————-

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

ایمان پرناک

تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان با مدیریت ایمان پرناک، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک آغاز کرد.

این تعمیرگاه همواره به دنبال ارایه بهترین خدمات و سرویس ها به مشتریان خود بوده است و اکنون مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های عیب یاب تخصصی گیربکس کلیه خودروها می باشد.

تعمیرگاه گیربکس نامبروان جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی، خدماتی چون مشاوره تلفنی و همچنین خودروبر رایگـان از سراسر نقاط کـرج قرار داده است.

ایمان پرناک: ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *