تعمیر گیربکس لکسوس RX

تعمیر گیربکس لکسوس

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

تعمیر گیربکس لکسوس

گیربکس لکسوس

تعمیرگاه گیربکس لکسوس RX: گیربکس لکسوس rx 350 از اجزای مهم و اساسی موتور این خودرو به شمار می رود. سرعت و نیروی تولید شده موتور لکسوس rx 350، توسط این قطعه قابل کنترل است. این گیربکس ویژگی های متعددی دارد که در قسمت توضیحات این محصول به بیان آن ها می پردازیم.

مشخصات فنی

در ادامه مشخصات فنی انواع گیربکس lexus rx 350 را بررسی می کنیم و در مورد هر کدام توضیحات لازم را ارائه می دهیم تا در نهایت تصمیم بگیرید که چه نوع گیربکسی برای ماشین شما مناسب است و اقدام به خرید آن نمایید. گیربکس لکسوس rx 350 از نوع اتوماتیک می باشد.

ویژگی های گیربکس اتومات لکسوس

گیربکس lexus rx 350 در نوع شش دنده اتوماتیک تیپ ترونیک عرضه شده و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده در کنسول میانی و پدال پشت فرمان تعبیه شده است.

حجم روغن

گیربکس اتوماتیک lexus rx 350 حدود ۷ لیتر ظرفیت برای روغن دارد. لازم به ذکر است که تمام این حجم روغن قابل تعویض نیست چون می بایست بخشی از آن در گیربکس باقی بماند. مگر اینکه در تعمیرگاه و توسط ساکشن تمام حجم آن تخلیه گردد.

خرید گیربکس فابریک و استوک

ما نه تنها فروش گیربکس لکسوس rx 350 را به صورت حضوری انجام می دهیم بلکه به صورت غیر حضوری یعنی آنلاین و تلفنی هم این امر امکان پذیر است. با توجه به رغبت افراد به خرید آنلاین به دلیل سرعت بالا و راحتی آن، خرید این قطعه به صورت اینترنتی و از طریق سایت هم میسر می باشد.

قیمت گیربکس

در حال حاضر قیمت گیربکس lexus rx 350 به دلیل نوسانات قیمت در بازار ثابت نیست و می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید و قیمت این گیربکس را استعلام نمایید.

نصب گیربکس

به این نکته توجه کنید که فقط خریدن گیربکس این خودرو مهم نیست. بلکه نصب آن توسط یک نیروی متخصص و ماهر نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.

امتیاز 5 از 5

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط کرج، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

——————————————————-

راه های ارتباطی با نامبروان

موبایل (ایمان پرناک): ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

اینستاگرام: gearboxnumber1@

کانال آپارات نامبروان

کانال یوتوب نامبروان

——————————————————-

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

ایمان پرناک

تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان با مدیریت ایمان پرناک، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک آغاز کرد.

این تعمیرگاه همواره به دنبال ارایه بهترین خدمات و سرویس ها به مشتریان خود بوده است و اکنون مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های عیب یاب تخصصی گیربکس کلیه خودروها می باشد.

تعمیرگاه گیربکس نامبروان جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی، خدماتی چون مشاوره تلفنی و همچنین خودروبر رایگـان از سراسر نقاط کـرج قرار داده است.

ایمان پرناک: ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *