تعمیر گیربکس اینفینیتی

تعمیر گیربکس اینفینیتی

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

تعمیر گیربکس اینفینیتی

تعمیرگاه گیربکس اینفینیتی

اینفینیتی یکی از تولیدکنندگان خودروهای لوکس و محبوب در جهان است هر چند در ایران کمتر شناخته می شود اما در سراسر دنیا و در سراسر جهان، یک برند بسیار محبوب هستند.بخش لوکس تولید کننده ژاپنی نیسان ، اینفینیتی به طور رسمی فروش وسایل نقلیه را در سال 1989 در آمریکای شمالی آغاز کرد. در حال حاضر، آنها در چندین کشور در سراسر جهان فروخته می شوند. از آنجایی که اینفینیتی یکی از شعبه های نیسان هستند، شما فکر می کنید که آنها به همان اندازه خودروهای نیسان قابل اعتماد هستند زیرا اینفینیتی یک برند لوکس  به حساب می آید.

 

تعمیر گیربکس اینفینیتی

اینفینیتی یکی از برند های مطرح خودرو سازی در زمینه خودرو های منحصر به فرد و لوکس است. خودرو های تولیدی این برند همگی از با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند و کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت انواع خودرو های اینفینیتی در بالاترین سطح در جهان قرار دارد. مانند سایر خودرو های موجود در بازار خودروسازی، خودرو های برند اینفینیتی نیز از گیربکس اتوماتیک بهره می برند.

تعمیرات گیربکس چه دستی و چه اتومات امری تخصصی به شمار می رود اما در ارتباط با گیربکس های اتومات به کار رفته در خودرو های اینفینیتی این امر اهمیت به مراتب بالاتری دارد، گیربکس های لامبورگینی به دلیل پیچیدگی که در سیستم برق و اتصالات دارند برای تعمیر به تخصص و مهارت بالایی نیازمند هستند و باید برای جلوگیری از خرابی گیربکس توسط افراد متخصص بررسی و تعمیر شوند.

یکی از مواردی ک تا حد زیادی از بروز آسیب های جدی در گیربکس لامبورگینی جلوگیری می کند سرویس به موقع گیربکس است، سرویس گیربکس سبب می شود تا سطح روغن گیربکس ، اتصالات، سیستم برق ، چرخ دنده ها و … همگی در زمان های مقرر بررسی شوند و هر نوع مشکل ایجاد شده در هر بخش گیربکس پیش از بروز آسیب جدی رفع شود. این امر علاوه بر کاهش هزینه ی تعمیرات گیربکس سبب افزایش طول عمر گیربکس می شود.

معمول نیست که گیربکس اتومات اینفینیتی شما بدون نشان دادن علائم مشکل در حال افزایش با خرابی مواجه شود. به طور معمول، علائم ابتدا با مسائل جزئی رخ می دهد که در نهایت به مسائل بزرگتر تبدیل می شوند. بنابراین مهم است که متوجه شوید وقتی خودروی شما دچار مشکلی شده است.بسیاری از سرنخ هایی که وسیله نقلیه شما به شما می دهد را می توان به راحتی با استفاده از حواس خود از جمله بویایی و شنوایی تشخیص داد. معمولاً، هنگامی که یک نگرانی در مورد گیربکس وجود دارد، صدای ناله، خراش یا صدای تق تق می‌شنوید، روغن گیربکس را می‌بینید که از وسیله نقلیه شما نشت می‌کند، یا بوی سوختگی را حس می‌کنید.

گیربکس شما نیرو را از موتور به چرخ ها منتقل می کند تا بتوانید با سرعت دلخواه رانندگی کنید. از آنجایی که گیربکس باید مقدار دقیق قدرت را برای میزان سرعت مورد نظر شما ترجمه کند، یک مشکل گیربکس کوچک می تواند ضربه بزرگی به عملکرد QX60 شما وارد کند. این یک نوع مشکل ماشین است که تشخیص آن سخت نیست. مشکلات گیربکس اینفینیتی QX60 می تواند خود را به صورت تاخیر در تعویض دنده، ساییدگی هنگام شتاب گیری، تکان دادن خودرو با هر سرعتی، یا بوی سوزش یا صدای سوت از زیر کاپوت نشان دهد.

به گفته اینفینیتی، گیربکس خودرو های اینفینیتی باید به طور معمول بررسی شود. به عنوان مثال، روغن گیربکس در QX60 شما باید به طور منظم با روغن گیربکس اصل و معتبر مورد تایید اینفینیتی تعویض شوند تا مشکلی در گیربکس اینفینیتی ایجاد نشود، این بررسی همان سرویس دوره ای خودرو است که توسط برند در دفترچه ی راهنمای خودرو براساس سال استفاده یا میزان مسافت طی شده ذکر می شود.

 

تعمیر گیربکس اینفینیتی

گیربکس اینفینیتی

گیربکس نیرو را از موتور به چرخ ها می رساند تا بتوانید طبق شرایط خود رانندگی کنید. از آنجایی که گیربکس شما مسئول تبدیل مقدار مناسب نیرو به سرعت مناسب است، حتی کوچکترین مشکلات انتقال باید فورا برطرف شود. آنها اغلب به راحتی قابل توجه هستند. مشکلات گیربکس اینفینیتی می تواند به صورت تاخیر در تعویض دنده، ساییدن هنگام شتاب گیری، لرزش خودرو در جاده، یا بوی سوختن یا صدای سوت از زیر کاپوت ظاهر شود.

 

تعمیر گیربکس اینفینیتی

توصیه های نگهداری گیربکس اینفینیتی

اینفینیتی توصیه می کند که سیستم گیربکس اتوماتیک خودرو های  اینفینیتی خود را به طور مرتب از نظر ساییدگی بررسی کنید. به عنوان مثال، روغن دیفرانسیل و گیربکس شما باید در فواصل زمانی معین با محصولات مورد تایید اینفینیتی تعویض شوند.

نگه داشتن پا روی پدال ترمز (حتی به آرامی) می تواند منجر به مشکلات گیربکس شود. به یاد داشته باشید که وقتی در جاده های پر پیچ و خم رانندگی می کنید، و در صورت امکان ترمز موتور را انتخاب کنید.

روغن گیربکس من هر چند وقت یک بار نیاز به بررسی دارد؟

مراقبت از روغن گیربکس راهی عالی برای کمک به عملکرد آن است. تقریباً هر 30000 تا 60000 مایل یک بازه زمانی خوب برای بازرسی و شاید تعویض مایع روغن است. بسته به نحوه استفاده شما از اینفینیتی ، فواصل سرویس می تواند متفاوت باشد، بنابراین ابتدا با تکنسین خود مشورت کنید. خوشبختانه، نشتی و سطح پایین روغن گیربکس به راحتی قابل تشخیص و رفع آن ارزان است. اینفینیتی JX35 با هفت سرنشین اولین مدل اینفینیتی خواهد بود که از گیربکس متغیر پیوسته برای تغییر نسبت ها استفاده می کند.

آیا خودروهای اینفینیتی قابل اعتماد هستند؟

در مورد قابلیت اطمینان اینفینیتی، چند بررسی متفاوت وجود دارد. JD Power به Infiniti چهار از پنج را برای قابلیت اطمینان کلی می دهد. این آن را در بالاتر از حد متوسط ​​قرار می دهد. گفته می‌شود، وقتی به برخی از گزارش‌ها برای هر مدل نگاه می‌کنیم، نتایج متفاوتی به دست می‌آید. البته گزارش ها تفاوت زیادی با هم ندارند، اما باید به آن توجه داشت. به عنوان مثال، اینفینیتی M37 2011 دارای امتیاز قابل اطمینان پیش بینی شده فقط 2 از 5 است، اما اینفینیتی FX35 2010 امتیاز کامل را برای قابلیت اطمینان پیش بینی شده  را کسب کرده است.

اگر به نظرات رانندگان در مورد خریدار خودرو برای اینفینیتی Q70 نگاه کنیم، بررسی ها عمدتا مثبت هستند. برخی هستند که با خودرو مشکل داشته اند اما برخی دیگر آن را در مجموع پنج ستاره رتبه بندی کرده اند و اعلام کرده اند هیچ مشکلی وجود ندارد. با نگاهی به شکایات خودرو ، به نظر می رسد که اینفینیتی Q50 2014 بیشترین شکایات را دریافت کرده است که مشکلات مربوط به سیلندر اصلی و فرسودگی زودرس لاستیک ها از اصلی ترین مشکلات آن است.

در پایان، به نظر می‌رسد که نمی‌توانیم قابلیت اطمینان اینفینیتی را به‌عنوان یک کل قضاوت کنیم و این به شدت به هر مدل بستگی دارد. در حالی که برای برندهای خودرویی که مدل‌های قابل اعتمادتری نسبت به سایرین دارند، غیرمعمول نیست، داشتن خودرویی که کمترین اطمینان را داشته باشد و خودروی دیگری که قابل اعتمادترین باشد، قضاوت در مورد قابلیت اطمینان یک برند را دشوار می‌کند.

 

اینفینیتی یک برند ممتاز است، به این معنی که مدل‌های آن‌ها نسبت به سایر برندها، از جمله شرکت مادر نیسان، از فناوری مدرن‌تری برخوردار هستند. در حالی که این برای رانندگانی که خواهان فناوری بیشتر در خودروهای خود هستند عالی است، اما می‌تواند به این معنی باشد که در مراحل بعدی با مشکلاتی مواجه می‌شوند. این با گزارشات مربوط به مشکلات سیستم سرگرمی InTouch اینفینیتی پشتیبانی می شود.

مشکلات معمولی شامل قفل شدن سیستم و ثابت شدن صفحه نمایش بود.این غیر معمول نیست، به خصوص در مورد خودروهای لوکس جدید. همانطور که گفتیم، این فناوری جدید روی کاغذ عالی به نظر می رسد، اما در ادامه می تواند مشکل ساز باشد.

از سال 2012 تاکنون هیچ فراخوانی Q70 اینفینیتی صورت نگرفته است که به طور طبیعی به قابلیت اطمینان آنها کمک می کند. اولین اینفینیتی Q70 در سال 2007 عرضه شد. این بدان معناست که ما تصور بهتری از میزان قابل اعتماد بودن این خودروها داریم و می‌توانیم در آینده میزان قابل اعتماد بودن آنها را بهتر پیش‌بینی کنیم.

همچنین، Q70 اینفینیتی جدید با داشتن گارانتی چهار ساله/60000 مایلی، گارانتی شش ساله/70000 برای پیشرانه و قطعات مرتبط با هیبریدی تحت پوشش گارانتی هشت ساله/100000 مایلی قرار دارند. این امتیاز قابلیت اطمینان را بسیار بالا می برد زیرا نشان می دهد که اینفینیتی به آخرین مدل خود ایمان دارد.

مشکلات رایج اینفینیتی

دانستن این مشکلات رایج بسیار مهم است تا بدانید اگر می خواهید یک اینفینیتی دست دوم بخرید، به دنبال چه چیزی باشید. برخی از این مشکلات عبارتند از؛

نشت روغن گیربکس  که  در حدود پس از 60000 مایل گزارش شده است و تعمیر آن می تواند بسیار پرهزینه باشد.

خرابی گیربکس

با این حال، این تنها مشکلات رایجی است که می توانیم با اینفینیتی پیداکنیم نیست. اگر به دنبال یک اینفینیتی دست دوم هستید، توصیه می کنیم قبل از خرید در مورد مشکلات ذکر شده در بالا را بررسی کنید.

اینفینیتی یک برند لوکس است، بنابراین منصفانه است که میزان اعتماد آنها را با برخی از رقبای خود مقایسه کنیم. در این مورد، ما آنها را با لکسوس و آئودی مقایسه می کنیم .ممکن است بگویید که مقایسه آنها با لکسوس کمی ناعادلانه است، زیرا همه می دانند که لکسوس از نظر قابلیت اطمینان برتر است.

آنها به طور مداوم هر جدول قابلیت اطمینان را می شکنند . اگر خودروی لوکسی می‌خواهید که قابل اعتماد نیز باشد، پس هیچ سوالی در مورد اینکه آیا باید لکسوس تهیه کنید وجود ندارد. AutoExpress لکسوس را در رتبه اول برای قابل اعتمادترین خودروهای دست دوم قرار داده است و JD Power Vehicle Dependability Study لکسوس را برای اطمینان طولانی مدت در صدر قرار داده است. متأسفانه، نه اینفینیتی و نه آئودی نمی توانند در مورد این خودروساز ژاپنی رقابت کنند.

در این مقاله شرکت خودرو سازی اینفینیتی و موارد کلی در ارتباط با خودرو های تولیدی این برند در بازار فروش خودرو را بررسی کردیم .

امتیاز 5 از 5

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط کرج، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

——————————————————-

راه های ارتباطی با نامبروان

موبایل (ایمان پرناک): ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

اینستاگرام: gearboxnumber1@

کانال آپارات نامبروان

کانال یوتوب نامبروان

——————————————————-

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

ایمان پرناک

تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان با مدیریت ایمان پرناک، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک آغاز کرد.

این تعمیرگاه همواره به دنبال ارایه بهترین خدمات و سرویس ها به مشتریان خود بوده است و اکنون مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های عیب یاب تخصصی گیربکس کلیه خودروها می باشد.

تعمیرگاه گیربکس نامبروان جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی، خدماتی چون مشاوره تلفنی و همچنین خودروبر رایگـان از سراسر نقاط کـرج قرار داده است.

ایمان پرناک: ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *