تعمیر گیربکس ام جی 6

تعمیرگاه گیربکس ام جی جی اس

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

تعمیر گیربکس ام جی 6

تعمیرگاه گیربکس ام جی 6

MG 6 یک خودروی جمع و جور است که از سال 2010 توسط سازنده چینی SAIC Motor تحت مارک MG تولید شده است. این خودرو کمی بالاتر از سدان کامپکت MG GT و هاچ بک جمع و جور MG 5 قرار دارد.

ام جی 6 هنگام معرفی، آغاز عصر جدیدی برای برند بریتانیایی بود، اگرچه احتمالاً آن نوع شروع جدیدی نیست که علاقه مندان به ام جی 6 های کلاسیک امیدوار بودند.در بزرگ‌ترین سنت مهندسی نشان ام جی 6 – کاری که مالکان MG BMC، British Leyland و Austin Rover همگی از دهه 1960 تا 1980 انجام می‌دادند – ام جی 6 بر اساس یک خودروی معمولی خانوادگی، یعنی بازار چینی Roewe 550 ساخته شده است. برای به یاد آوردن نسخه های مترو، Maestro و Montego آستین روور با نشان MG باید آنقدر قدیمی باشید. همه آنها در زمان خود به خوبی مورد بررسی قرار گرفتند، بنابراین هیچ مشکلی در این مفهوم وجود ندارد.

 

تعمیرگاه گیربکس ام جی 6

تعمیر گیربکس ام جی 6

تعمیر قطعات گیربکس ام جی 6 گران و گاهی اوقات عملاً غیرممکن است، قطعات جدید برای گیربکس های 5 و 6 سرعته دستی، یاتاقان ها و شفت های گیربکس می توانند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنند.اگر هنگام قرار دادن خودرو در دنده با تردید یا مقاومت مواجه می شوید یا هنگام تعویض دنده با حرکت تند و سریع مواجه می شوید، این نشانه این است که مشکلی در سیستم گیربکس وجود دارد در این صورت است که باید هر چه زودتر برای تعمیر گیربکس ام جی 6 اقدام کنید.

جلوگیری از آسیب گیربکس ام جی 6 آسان است. فقط باید سرویس معمولی را روی آن انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که مایع گیربکس را به طور منظم تعویض می کنید. این تضمین می کند که انتقال شما برای مدت طولانی دوام می آورد.

همچنین از افزایش وزن  بیش از حد خودرو خودداری کنید. افزایش وزن  بیش از حد فشار زیادی به گیربکس وارد می کند و احتمالاً به گیربکس آسیب می رساند و باعث عملکرد ضعیف آن می شود. شروع به لرزیدن می کند و دنده می لغزد و در نتیجه نیاز به تعمیر در گیربکس ام جی ایجاد می شود.

شما می توانید ماشین خود را همانطور که هست برانید. ممکن است گیربکس به طور ناگهانی از کار بیفتد و شما حتی نتوانید وسیله نقلیه را حرکت دهید.به همین دلیل این یک ایده هوشمندانه است که وقتی برای اولین بار متوجه مشکل شدید،گیربکس را تعمیر کنید و مطمئن شوید که مشل ایجاد شده در گیربکس ام جی 6 به درستی رفع شده است.

 

تعمیر گیربکس ام جی 6 در کرج

همان‌طور که بدن انسان برای ادامه حیات به هماهنگی و سلامت کلیه ارگان‌ها نیاز دارد، در خودرو نیز حرکت نهایی خودرو وابسته به‌سلامت تمامی از جزای داخلی خودرو است گیربکس در خودرو مانند رگ‌های بدن عمل می‌کند، گیربکس نیروی تولید موتور را به چرخ‌های و سیستم جلو و عقب خودرو برای حرکت منتقل می‌کند، در خودروهای ام جی 6 نیز این قانون حاکم است درنتیجه اگر گیربکس خودرو دچار هر نوع  اختلالی هرچند ساده و کم شود این روند دچار مشکل می‌شود و خودرو درحرکت بسته به میزان آسیب واردشده کارایی لازم را ندارد. ام جی 6 به دلیل قیمت مناسب‌تری که در مقایسه با سایر خودروهای خارجی در بازار ایران دارد بیشتر از باقی خودروها خریدوفروش می‌شود و تعمیر گیربکس ام جی 6 به همین دلیل اهمیت بیشتری دارد و رایج‌تر است. اگر یک عنصر ضروری برای عملکرد صحیح خودرو وجود داشته باشد، بدون شک آن گیربکس است.

 

نشت روغن گیربکس ام جی 6

گیربکس یک سیستم مکانیکی یا هیدرولیکی است که به‌وسیله نقلیه امکان حرکت به جلو یا عقب را می‌دهد. بنابراین این‌یک عنصر ضروری در ماشین شما است. گیربکس حاوی روغن است که برای روان کاری یاتاقان‌های مختلف موجود در داخل استفاده می‌شود. درواقع این روغن خون ماشین شماست. برای جلوگیری از اصطکاک بین تمام این قطعات فلزی از آن برای گریس کاری قسمت‌های متحرک موتور شما استفاده می‌شود.

نشت روغن گیربکس می‌تواند به دلایل مختلفی در خودرو ایجاد شود اما شایع‌ترین علت‌های نشت روغن گیربکس ام جی 6 عبارت‌اند از:

درپوش ضعیف که به روغن اجازه عبور می‌دهد

سوراخ یا ترک خوردن لوله‌های انتقال گیربکس

مبدل گشتاور معیوب است

اگر در تعویض دنده‌ها مشکل دارید و اهرم شما می‌پرد، این‌یک هشدار است؛ وقت آن رسیده است که خودرو ما جی 6 برای بررسی نشتی و یا در صورت نیاز تعویض روغن گیربکس به مراکز معتبر انتقال دهید.

اکیداً توصیه می‌شود که برای یافتن منشان علائم، بدون تأخیر بیشتر با یک تعمیرکار مورد اعتماد ما تماس بگیرید. درواقع، در بیشتر موارد، تعمیر ضروری است. اغلب شامل جدا کردن گیربکس و بررسی آن برای شناسایی علت نشتی (کاهش مهروموم فرسوده، میل‌لنگ آسیب‌دیده، مبدل آسیب‌دیده و غیره) و اینکه آیا گیربکس معیوب شده است.

برای محدود کردن خطر نشت گیربکس، تعویض روغن به‌طور منظم مهم است. تخلیه گیربکس این امکان را فراهم می‌کند که اجزای آن روغن‌کاری شوند و درعین‌حال دمای بهینه روغن موجود در گیربکس حفظ شود.در هر تعویض روغن به روغن‌موتور اضافه می‌شود و به جلوگیری از نشتی کمک می‌کند. به لطف بافت خود، مفاصل را بازسازی می‌کند تا سفتی آن‌ها را حفظ کند و درعین‌حال انعطاف و انعطاف مواد را تضمین کند.

به یاد داشته باشید که گیربکس خود را به‌طور منظم تمیز کنید تا خطرات آن به حداقل برسد. همچنین توجه داشته باشید که برای جلوگیری از نشت روغن از گیربکس خود، می‌توان در بازرسی دوره‌ای خودرو خود را بررسی کنید. هر بار که خودروام جی 6 خود را برای سرویس به نامبروان می‌آورید از مکانیک ما بخواهید که این بررسی را انجام دهد. این امر از هرگونه غافلگیری ناخوشایند در آینده جلوگیری می‌کند.

 

تعمیر گیربکس ام جی 6

تعمیر گیربکس ام جی 6 با توجه به فروش خوب این محصول در بازار ایران یکی از تعمیرات تخصصی درزمینهٔ خودروهای وارداتی به شمار می‌رود. ام جی 6 یکی از خودروهای مقرون‌به‌صرفه و تولیدی برند ام جی است، خودروهای برند ام جی با توجه به اینکه تولید مشترک انگلیس و چین هستند در مقایسه با خودروهای چینی موجود در بازار کیفیت بالاتری دارند به همین دلیل هرساله مدل‌های جدیدی از خودروهای ام جی در بازار عرضه می‌شود، ام جی 6 یکی از خودروهای کاربردی این برند است که هم برای رانندگی در شهر و هم جاده و سفرهای بین‌شهری کارایی دارد.

نقطه‌ی عطف این خودرو استفاده از گیربکس اتوماتیک است، گیربکس اتوماتیک با توجه به اینکه نیاز به تغییر دنده به‌صورت دستی را از بین می‌برد سبب می‌شود تا رانندگی راحت‌تر و راننده کمتر خسته شود. این امر خصوصاً در شهرهای بزرگ جهان مانند تهران که ترافیک زیاد است به‌شدت اهمیت دارد  سبب می‌شود تا راننده در حین حرکت و رانندگی روزانه خسته نشود.

 

تعمیرگاه گیربکس ام جی 6

گیربکس ام جی 6 از ابتدا به‌صورت اتوماتیک تولید می‌شود و نیازی به تغییر در ساختار گیربکس برای تبدیل‌شدن گیربکس، به گیربکس خودکار وجود ندارد، هرچند که گیربکس ام جی 6 گواهینامه سلامت و درصد اطمینان بالایی دارد اما در مقایسه با گیربکس‌های بی ام و پورشه که خودروهای لوکسی به شمار می‌روند کیفیت پایین‌تری دارد.

آزمایش‌ها انجام‌شده بر روی گیربکس ام جی 6 برای تست سلامت و کیفیت گیربکس خودرو نشان می‌دهند که اگر گیربکس به‌صورت منظم سرویس شود می‌تواند حداقل ده سال بدون نیاز به تعویض برای شما کار کند، این زمان برای طول عمر گیربکس خودکار، زمان بالا و قابل قبولی به شمار می‌رود.

هرچند که سرویس گیربکس ام جی 6 تا حد قابل قبولی انواع مشکلات گیربکس را نمایان می‌کند اما گاهی اوقات برخی از مشکلات ناگهانی و بدون نشانه‌های مشخص در گیربکس بروز می‌کنند، مانند تصادف که سبب می‌شود تا گیربکس خودرو دچار آسیب شود در این مواقع باید به تعمیرگاه گیربکس ام جی 6 برای بررسی و تعمیر گیربکس مراجعه کرد.

در تعمیرگاه گیربکس تخصصی‌ام جی 6 پیش از هرگونه اقدام برای باز کردن و یا تعمیر گیربکس، در ابتدا گیربکس عیب‌یابی می‌شود تا علت دقیق مشکل مشخص شود سپس با توجه به علت خرابی انواع تعمیرات موردنیاز برای ترمیم گیربکس به‌کاربرده می‌شوند.

گیربکس ام جی 6 ساختار متفاوتی دارند،  مانند تمام گیربکس‌های موجود در دنیا این گیربکس نیز برخی از مواد و قطعاتی دارد که سبب تمایز بین این گیربکس با سایر گیربکس‌ها می‌شوند به همین دلیل تنها فردی می‌تواند برای تعمیر گیربکس اقدام کند گه در این زمینه آگاهی کافی داشته باشد.

در ایران این امر کمتر موردتوجه قرار می‌گیرد و با توجه به قیمت تعمیر است که محل مناسب برای تعمیر و سرویس خودرو انتخاب می‌شود.

 

هزینه تعمیر گیربکس ام جی 6

تعمیر خودرو در مراکزی که به‌صورت تخصصی در امر تعمیر خودروهای برند ام جی فعال نیستند می‌تواند سبب بروز آسیب‌های بیشتری به گیربکس خودرو شود یکی  از دلایلی که این مراکز خدمات خود را باقیمت کمتری ارائه می‌کنند عدم داشتن نیروی متخصص در امر تعمیر و سرویس گیربکس ام جی 6 است، تکنسین‌های مجرب نامبروان  به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تخصصی در امر تعمیر گیربکس ام 6 ، پس از عیب‌یابی هر نوع مشکل ایجادشده در گیربکس ام جی 6 را ترمیم و رفع می‌کند.

 

هزینه ی تعمیر گیربکس ام جی 6

تعمیر گیربکس موجود می تواند راهی سریع و مقرون به صرفه برای بازگرداندن دسترسی به فرآیند شما به 100٪ در مقایسه با یک واحد جایگزین باشد، در نتیجه هزینه تعمیر گیربکس در مقایسه با تعویض کامل گیربکس به مراتب کمتر است اما هزینه دقیق مورد نیاز برای تعمیر گیربکس ام جی 6 باید پس از بررسی گیربکس مشخص شود. تعمیر گیربکس می تواند در کوتاه مدت پول زیادی را برای شما صرفه جویی کند . حداکثر سه تا چهار روز زمان مناسب برای تعمیر گیربکس ام جی 6 است که این زمان می تواند با توجه به میزان خرابی ایجاد شده در خودرو تغییر کند.

 

تعمیرگاه گیربکس ام جی 6

در تعمیرگاه گیربکس ام جی 6 تمامی خدمات سرویس ، تعمیر و در صورت نیاز تعویض گیربکس ام جی 6 توسط افراد متخصص ارائه می شوند.علاوه بر این در تعمیرگاه گیربکس ام جی 6 از روغن هم رده با روغن کارخانه برای جایگزینی روغن گیربکس استفاده میشود و روغن قدیمی به صورت اتوماتیک و با دستگاه از گیربکس به صورت کامل خارج می شود.

بررسی چراغ موتور یکی از علائمی است که نشان دهنده آسیب احتمالی گیربکس و هزینه تعمیر زیاد برای رفع مشکل است. پس از اینکه خودرو را برای یافتن کدها اسکن شد ، اکنون زمان آن است که درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب شده و ببینید آیا کدهایی در مورد گیربکس وجود دارد یا خیر.اگر وجود داشت باید گیربکس را برای تعمیر به تعمیگراه گیربکس ام جی  منتقل کرد.

 

تعمیر گیربکس ام جی 6

تعمیر گیربکس ام جی 6 در کرج

MG6 علاوه بر داشتن ورودی طراحی از بریتانیا، از تخصص مهندسی ما بهره می‌برد و به گونه‌ای تنظیم شده است که برای جاده‌های بریتانیا مناسب‌تر باشد. خودروهای بریتانیایی با همتایان چینی خود با اصلاح شده در تنظیمات فنر و دمپر، میله‌های ضد رول جدید و فرمان سریع‌تر متفاوت هستند و این تغییرات به معنای سرگرم‌کننده بودن ام جی 6 در جاده است.

هندلینگ مناسب MG به قیمت راحتی سواری تمام نمی شود و این خودرو به خوبی مسافران را از ضربات و ضربه های جاده ایزوله می کند. به علاوه، جعبه دنده شش سرعته کمی طولانی‌تر به این معنی است که ام جی 6 در سرعت‌های بزرگراه، دورهای کمتری را حمل می‌کند و با کابین عایق‌شده برای یک کروز با سرعت بالا ترکیب می‌شود.به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای در سال 2015 یک تفاوت کنترل‌شده الکترونیکی برای کاهش چرخش چرخ‌ها، گیربکس شش سرعته دستی دقیق‌تر (گزینه خودکار وجود ندارد) به همراه داشت و سواری نرم‌تر شد.

موتورها

ام جی 6 تنها با یک گزینه موتور عرضه می شود و یک موتور 1.9 لیتری، چهار سیلندر و 16 سوپاپ دیزلی است که به لطف تزریق مستقیم ریل مشترک و توربوشارژ با نرخ متغیر، 148 اسب بخار قدرت متوسطی دارد. حداکثر قدرت در 4000 دور در دقیقه تولید می شود و حداکثر گشتاور 350 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه می رسد.

ام جی6  به اندازه کافی خوب است که شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 8.4 ثانیه ارائه می دهد، در حالی که حداکثر سرعت 120 مایل در ساعت است. هیچ گزینه گیربکس اتوماتیک وجود ندارد، اما شش سرعت بهبود یافته با شخصیت سرگرم کننده در رانندگی خودرو مطابقت دارد و به طور کلی پیشرانه پاسخگو است. مطابق با استانداردهای بهترین های کلاس نیست، زیرا موتور و ارائه قدرت آن هر دو فاقد اصلاح هستند. بنابراین کمی لرزش را از طریق چرخ احساس خواهید کرد، و سر و صدای ابریشمی صاف نیست، اما آنقدر بد نیست که واقعاً تجربه رانندگی را خراب کند – مطمئناً نه به قیمت ام جی 6.

هر چه در مورد بازگشت ام جی 6 به بریتانیا فکر می کنید، حداقل این برند سعی نکرده است به افتخارات گذشته بازگردد و مسیر یکپارچهسازی با سبک ام جی 6 را طی نکرده است. این دریچه پنج در بر اساس مدل Roewe 550 در بازار چین از شرکت مادر SAIC ساخته شده است، بنابراین شکل بدنه اولیه خود را با آن خودرو به اشتراک می گذارد.

با این حال، تیم طراحی بریتانیایی ام جی 6 ، دماغه خود را به خودرو داده است، با نشان بزرگ هشت ضلعی ام جی 6 در جلو، جلوپنجره باریک و چراغ‌های جلوی زاویه‌دار. جلوپنجره دیگری در زیر سپر جلو وجود دارد، در حالی که منحنی های ظریف در کناره ها شکل گرفته است. در عقب، دم بلند دارای جلوپنجره عقب با شیب تند است و سپر دارای نمای بزرگ، مشکی و به سبک دیفیوزر است. فیس لیفت در سال 2015 سپرهای جلو و عقب زاویه‌دارتر، چراغ‌های LED در روز و دسته‌های چراغ‌های LED در عقب را به ارمغان آورد که ظاهری هوشمندانه‌تر به همراه داشت.

در داخل، پلاستیک تیره زیادی وجود دارد، اگرچه روکش خاکستری و تزئینات نقره‌ای کنسول میانی به آن کمک می‌کند، در حالی که صندلی‌های چرمی راحت هستند و چرم چندان ارزان نیست. چیدمان اگر کمی به هم ریخته باشد، مرتب به نظر می‌رسد، اما کنترل‌های صفحه‌نمایش کنسول مرکزی بین دریچه‌های هوا تنظیم شده‌اند، که آرایش عجیبی است.

متأسفانه، پلاستیک‌ها سخت هستند و کنترل‌های چرخشی روی فرمان ضعیف هستند – حتی تازه‌سازی 2015 نیز این مشکلات را برطرف نکرد. با این حال، این تغییرات یک ترمز دستی الکترونیکی را به همراه داشت – که جایگزین ترمز دستی ناجور – و یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی هفت اینچی به نام MG Touch شد.

 

تعمیر گیربکس ام جی 6

نسل اول MG 6 ابتدا در آوریل 2009 در نمایشگاه خودرو شانگهای به عنوان GT / فست بک پنج در معرفی شد و در اکتبر 2010 در نمایشگاه شانگهای به عنوان یک مدل ناچ بک سالنی چهار درب معرفی شد.از Roewe 550 مشتق شده است، از این رو با Rower 75 نسبت دوری دارد و زیرفریم جلویی آن مشترک است.

اولین خودروی ام جی 6 در سال 2015 وارد ایران شد. ام جی ۶ Newface تغییرات جزئی را در طراحی چراغ‌های جلوی اتومبیل و سپر, با اضافه کردن چراغ‌های روز روشن, چراغ‌های جلوی چراغ با چراغ‌های جلو و یک سقف پانوراما که مهم‌ترین ویژگی‌های جدید بود, متحمل شده‌است. با توجه به آغاز تولید جدید آن در بازار چین, سال ۲۰۱۶ آخرین بار برای راه‌اندازی خط تولید ام جی ۶ در بازار ایران بود. مشخصات فنی خوب همراه با تجهیزات مناسب باعث شده‌است تا مشتریان از این مدل استقبال کنند, به طوری که در بازار خودرو های دست دوم کاهش قیمت پایین‌تر در مقایسه با مدل‌های ام جی 6 دیگر وجود دارد.

گیربکس مورد استفاده در خودروی ام جی 6، گیربکس 6 دنده اتومات دوکلاچه زمانی که خودروسازان برای اولین بار شروع به توسعه گیربکس های دستی خودکار برای رانندگان مدرن کردند، این سیستم ها یک کلاچ داشتند. این گیربکس ها برای هر نسبت دنده های جداگانه داشتند، درست مانند گیربکس دستی. با این حال، فرآیند تعویض دنده، مانند یک گیربکس اتوماتیک معمولی، خودکار بود.نسخه دوکلاچه اساساً گیربکس را به دو بخش جداگانه با دو کلاچ جداگانه تقسیم می کند. یک کلاچ برای دنده های فرد و یک کلاچ برای دنده های زوج وجود دارد. افزودن یک کلاچ دوم به این معنی است که تعویض دنده را روان‌تر و سریع‌تر می‌کند.

یک گیربکس دستی اتوماتیک دوکلاچه ممکن است نرم تر از یک کلاچ دستی اتوماتیک تعویض کند، اما هر دو معمولاً به نرمی یک گیربکس اتوماتیک معمولی تعویض نمی کنند.همچنین، خودروسازان تنها می‌توانند تعداد محدودی دنده را در یک جعبه دنده دوکلاچه قرار دهند. از سوی دیگر، خودکارهای معمولی با مجموعه دنده‌های سیاره‌ای کار می‌کنند که به خودروسازان اجازه می‌دهد تا دنده‌های بیشتری را در فضای کوچک‌تری قرار دهند.

گیربکس های دو کلاچه ام جی 6 اگر در زمان های مقرر سرویس شوند می تواند ده سال دوام و کارایی برای شما به همراه داشته باشند. تعمیر گیربکس ام جی 6 باید توسط افرادی انجام شود که با ساختار گیربکس دو کلاچه آشنا باشند در غیر این صورت نمی توان انتظار نتیجه ای مطلوب را داشت.

سرویس گیربکس ام جی 6 در درجه ی اول با بررسی روغن گیربکس از نظر سطح روغن گیربکس ، سلامت بودن روغن گیربکس و عدم نشتی روغن گیربکس شروع می شود.

در صورتی که روغن گیربکس مشکلی نداشت باقی قسمت های گیربکس بررسی و چک می شوند اگر روغن گیربمس ام جی 6 مشکل داشت باید در ابتدا مشکل گیربکس را رفع کرد و سپس برای بررسی سایر بخش ها اقدام کرد.

بیشترین مشکلات ایجاد شده در گیربکس ام جی مربوط به فاسد شدن روغن گیربکس و پارگی لوله های انتقال در گیربکس هستند.

 

تعمیر گیربکس ام جی 6

تکنولوژی ماهواره ای، استریو و سرگرمی اطلاعاتی

مدل اولیه ام جی 6 S دارای یک استریو با شش بلندگو با AM/FM، پخش کننده CD و سازگاری MP3 از طریق سوکت Aux است. TS و TL صدا را با هشت بلندگو و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی جدید ارتقا می‌دهند. این یک افزودنی عالی به مشخصات است، اما متأسفانه این دستگاه کمی تحت تأثیر دودکش وسیعی که بیش از نیمی از خودرو را در بر می گیرد، به نظر می رسد. دستیابی به دستگیره کنترل نیز بسیار دشوار است زیرا در بالای کنسول قرار دارد، در حالی که اکثر سازندگان آن را نزدیک تر به تعویض دنده قرار می دهند. کنترل‌های فرمان را نیز کمی نامرتب دیدیم.

قضاوت دقیق اینکه تا چه حد ام جی 6 قابل اعتماد بوده است دشوار است، زیرا تعداد کمی از آن فروخته شده است. با این حال، از آنجایی که برند ام جی 6 طرفداران زیادی دارد، ما مطمئن هستیم که اگر مشکلی پیش آمده باشد، مطمئناً در مورد آنها شناخته شده است.

MG تقریباً یک شبکه نمایندگی 60 نفری دارد که پوشش ملی و پشتیبانی پس از فروش مناسبی را برای مالکان ارائه می دهد. به نظر می‌رسد که آن‌ها نیز کارشان را خوب انجام می‌دهند، زیرا علی‌رغم تازگی برند (حداقل در شکل فعلی آن)، امتیازات MG در نظرسنجی Driver Power ما به‌طور قابل ملاحظه‌ای مثبت بوده است.

در واقع، در نظرسنجی سال 2015، MG6 پیش از فیس لیفت توسط صاحبان آن در رتبه 28 از لیست 200 خودروی مختلف قرار گرفت. قابلیت اطمینان آن در جایگاه 99 در وسط قرار داشت و کیفیت ساخت آن در رتبه 124 کاهش یافت، اما به نظر می رسد مالکان از نحوه رانندگی ام جی 6 ، راحتی صندلی و کاربردی بودن آن خوششان می آید. خود دلالان در بین 30 شبکه رقیب در جایگاه بیستم قرار گرفتند، اما ام جی 6 MG به عنوان یک برند رتبه چهارم شگفت انگیز را برای رضایت کلی از مالکان کسب کرد – تنها توسط اشکودا ، جگوار و لکسوس شکست خورد . اگر ام جی 6 در سال 2014 اولین Driver Power خود را در رتبه سوم جدول قرار نمی داد، شگفت انگیزتر بود.

با توجه به مواردی که در ارتباط با خودروی ام جی 6 بررسی کردیم این خودرو در کنار مزایا و معایبی که دارد یکی از خودرو های محبوب در ایران است درست است که این خودرو با توجه به فناوری هایی که دارد یک خودروی با کیفیت به شمار می رود اما نمی توان نقش سلامت بخش های داخلی خودروی ام جی 6 را کارایی کامل این خودرو نادیده گرفت. یکی از مواردی که به شما کمک می کند تا خودرو کارایی و کیفیت خوبی داشته باشد سرویس و تعمیر خودرو است. تعمیرات خودروی ام چی 6 شامل موارد مختلفی می شوند اما رایج ترین نوع تعمیر و سرویس مربوط به گیربکس این خودرو است. گیربکس به کار رفته در ام جی 6 نیز مانند سایر خودرو های موجود در بازار به صورت اتومات است و بر خلاف گیربکس های دستی به سرویس دوره ای منظم و دقیق نیازمند است.

تعمیر گیربکس ام جی 6

تعمیر گیربکس ام جی یکی از موارد تخصصی در امر تعمیر این گیربکس است که در صورت بروز نشانه های خرابی گیربکس باید سریعا توسط افراد متخصص انجام شود. عمده علل اصلی خرابی گیربکس ام جی عدم سرویس به موقع گیربکس و سایر قطعات خودرو است. قطعات خودرو مانند اجزای بدن هستند و همگی به مه مرتبط هستند خرابی هر کدام از قطعات می توان در سلامت سایر بخش های خودرو اثر بگذارد شما می توانید با سرویس به موقع گیربکس ام جی 6 و سایر بخش های خودرو هر نوع خرابی را در ابتدایی ترین زمان ممکن تشخیص و رفع کنید. این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه سبب افزایش طول عمر خودرو و کاهش زمان تعمیر خودرو می شود.

یکی از مواردی که باید در زمان مناسب نسبت به تعویض آن اقدام کنید، تغییر روغن گیربکس است، روغن گیربکس مانند روغن موتور در کار کردن گیربکس نقش دارد و اگر فاسد شود یا بسوزد سبب خرابی گیربکس و عدم کارایی دقیق گیربکس می شود. روغن گیربکس به رنگ قرمز روسن است و زمانیک ه بسوزد به رنگ تیره و مشکی در می آید اگر روغن گیربکس شما دچار این تغییر رنگ شده است و یا بوی سوختگی از خودر احساس می کنید باید هر چه سریع تر برای تعویض روغن گیربکس ام جی 6 اقدام کنید تا خودرو دچار آسیب نشود

امتیاز 5 از 5

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط کرج، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

——————————————————-

راه های ارتباطی با نامبروان

موبایل (ایمان پرناک): ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

اینستاگرام: gearboxnumber1@

کانال آپارات نامبروان

کانال یوتوب نامبروان

——————————————————-

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

ایمان پرناک

تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان با مدیریت ایمان پرناک، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک آغاز کرد.

این تعمیرگاه همواره به دنبال ارایه بهترین خدمات و سرویس ها به مشتریان خود بوده است و اکنون مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های عیب یاب تخصصی گیربکس کلیه خودروها می باشد.

تعمیرگاه گیربکس نامبروان جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی، خدماتی چون مشاوره تلفنی و همچنین خودروبر رایگـان از سراسر نقاط کـرج قرار داده است.

ایمان پرناک: ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *