تعمیر گیربکس آمیکو

تعمیر گیربکس چانگان

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

تعمیر گیربکس آمیکو

تعمیرگاه گیربکس آمیکو

آمیکو یک شرکت تولید کننده داخلی است که در منطقه جلفا بین مرزه‌ای ترکیه، آذربایجان و ارمنستان فعالیت می‌کند. اولین محصولات این شرکت، تراکتورهای کشاورزی، انواع مختلف باتری و صفحات صنعتی, و اسپری کردن ماشین‌آلات و همچنین موتور سیکلت بودند.

در این بخش تاریخچه شرکت آماکو را بررسی خواهیم کرد. یکی از اجزای اصلی ماشین های شرکت آماکو گیربکس آن است که با توجه به عملکرد منحصر به فردش اهمیت بالایی دارد.

تاریخ این شرکت به سال ۱۹۸۹ باز می‌گردد. زمانی که مهندس تقی اقی زاده اصل شرکت صنعتی آدر موتور را در منطقه جلفا بین مرز های ترکیه، آذربایجان و ارمنستان تاسیس کرد. این فرد که به عنوان رئیس شرکت شناخته می‌شود قادر بوده‌ است تا محصولات پیشرفته‌ای را در این زمینه به بازار جهانی با ثبت جهانی برند آماکو راه‌اندازی کند که مخفف (AZAR MOTOR INDUSTRIAL CO) است.

این شرکت در تولید انواع کامیون‌ها و خودرو های باربردی و وسایل نقلیه حمل و نقل با استفاده از قطعات با کیفیت استفاده کرده‌است. در واقع، با استفاده از متخصصان مجرب و مهندسان داخلی، در بین تولید کنندگان برتر وسایل نقلیه تجاری و باربری قرار گرفته‌است. گروه صنعتی آماکو، که به خوبی در خاور میانه برای تولید وسایل نقلیه تجاری، حمل و نقل و باربردی، مانند ون‌های و کامیون‌های کشنده، معروف است، یکی از برترین تولیدکنندگان داخلی خودرو می‌باشد.

فعالیت گروه Amico در دهه‌های هفتاد و هشتاد شمسی

این گروه تولیدی در زمینه‌های مختلف در دهه‌های هفتاد و هشتاد فعال بوده‌است، که در بین آن‌ها می‌توانیم به چند مثال اشاره کنیم: تراکتور، تجهیزات کشاورزی و تولید موتورهای بنزینی، تولید آب‌گرم‌کن‌های خورشیدی برای مصرف انرژی. تولید انواع مختلف پودر و پنل‌های دیوار پیش‌ساخته، تولید انواع مختلف پودر و قطعات دیوار پیش‌ساخته، تولید انواع مختلف پودر الکترو استاتیک و وسایل مرتبط، تولید انواع مختلف پودر و سوخت دیزل (بنزین و گاز)، سی ان جی و …

فعالیت گروه آماکو در سال‌های اخیر

گروه صنعتی آذر موتور که برخلاف دیگر شرکت‌های خودروسازی که عرضه و فروش محصولات چینی را آغاز کرده‌اند قادر به خرید قطعات اصلی برنده‌ای خودرو در یک روش کاملاً مهندسی شده بوده و محصولات خود را با استفاده از مهندسین و متخصصان خودرو به کار گرفته‌است. تا بازار را تامین کند.

شرکت ایران‌خودرو با شرکت دیزل خودرو بزرگ‌ترین شرکت تولیدی گروه آماکو است که همه انواع خودروهای سواری و مسافربری را با آخرین فن‌آوری مونتاژ و عرضه می‌کند. با استفاده از روش‌های نوین اروپایی، آمریکایی و حتی آسیایی و دریافت ۸۸ گواهی‌نامه استاندارد، ایمنی کامل برای آلودگی محصولات دیزل و فراورده‌های دوگانه گاز (سی ان جی) ایجاد شده‌است.

عوامل دیگری که به رشد محصولات شناخته‌شده این شرکت افزوده شده‌اند مربوط به موسسه بین‌المللی TUV و موسسات بین‌المللی VCA، استانداردهای زیست‌محیطی و محصولات خودرو می‌باشد.

تمام موارد بالا شرکت را یکی از معروف‌ترین اتومبیل‌های اروپا در زمینه ایمنی، کیفیت و آلودگی ساخته‌اند.این شرکت با مدیریت عالی و تاسیس بیش از ۵۵ مرکز خدمات و خدمات گسترده پس از فروش، این امتیاز را دارد که خدمات قابل قبولی در اغلب استان‌ها از کشور تامین کند و آن‌ها را با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تامین نماید.

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، ما می‌توانیم دوره ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی را افزایش دهیم. این امتیازات از ۳۰۰۰۰ کیلومتر به ۲۰۰۰۰۰ کیلومتر و از یک سال تا سه سال برای خودروهای دیزلی و تجاری خدمات گسترده و قابل قبولی برای مشتریان این گروه خودرو فراهم کرده‌است.

یکی از بزرگ‌ترین وظایف این مجتمع معتبر، ساخت مراکز آموزشی عملی برای خودروهای تجاری و ماشین‌های مسافربری با امکانات آموزشی و تجهیزات آموزشی می‌باشد.

همچنین می‌توانیم به موارد دیگری نیز اشاره کنیم که شامل کمک آموزشی و ارائه آموزش‌های تخصصی تخصصی در زمینه تعمیرات خودرو و کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو برای کارکنان شرکت است.

تعمیر گیربکس آمیکو

افراد در مرکز خدمات پس از فروش این عملکرد را با افزایش و بهبود کیفیت محصولات و خدمات با افزایش سطح دانش فنی و تخصصی نشان می‌دهند. با استفاده از مدل‌سازی مدل‌های روز مدیریت جهان EFQM و اجرای استانداردهای مدیریت جهانی، این گروه خودروسازی سعی در انطباق محصولات و خدمات خود به آخرین تکنولوژی‌ها در جهان کرده‌است.

 

تعمیر گیربکس آمیکو

گیربکس آماکو

با توجه به پشتوانه و سایقه ی شرکت آماکو این شرکت در حال حاضر اقدام به تولید خودرو های دنده اتوماتیک کرده است. گیربکس آماکو در مقایسه با سایر گیربکس ها عملکرد قابل قبولی دارد و عمر و دوام آن قابل قبول است.

گیربکس آماکو باید در دوره های منظم سرویس شود و روغن آن به صورت منظم و در صورت تغییر رنگ یا احساس بوی سوختگی تعویض شود.

گیربکس آماکو عموما در کایون ها و وانت بار ها استفاده می شود . تعویض به موقع روغن گیربکس در کیلومتر و زمان های تعیین شده  بسیار حائز اهمیت است چرا که، این زمان ها عموما توسط شرکت تولید کننده و پس از بررسی های دقیق اعلام می شوند به همین دلیل مرجع مهمی برای انتخاب زمان سرویس به موقع ماشین هستند.

در هنگام خرید گیربکس آماکو توجه داشته باشید که گیربکس اصل باشد. عمده گیربکس هایی که از برند های نامعتبر هستند با قیمت های کمتری به فروش می رسند و به همین دلیل افراد ترغیب به استفاده از آن ها می شوند اما نمی دانند که ضرر استفاده از این دسته گیربکس های اتوماتیک به مراتب هزینه های بسیار بیشتری را به آن ها تحمیل می کند.

پس در هنگام خرید گیربکس اتوماتیک به اعتبار فروشنده و محصولی که در اختیار شما قرار می دهد توجه کنید. و با توجه به استفاده از این ماشین ها در جاده ها بابد نسبت به معاینه و تعویض به موقع گیربکس توجه بسیار کرد. گیربکس آماکو اگر دچار خرابی شود و خرابی تعمیر نشود سبب آسیب دیدن موتور خودرو می شود ، هزینه تعمیر موتوتر خودرو به مراتب بیشتر از تعمیر و تعویض به موقع گیربکس است.

تعمیر گیربکس آمیکو

یکی از اجزای اصلی خودرو های آماکو گیربکس آن است. فروش گیربکس اتوماتیک به دلیل اهمیت نقش گیربکس در خودرو بسیار حائز اهمیت است و با توجه به اینکه خودرو های شرکت آماکو وانت و خودرو های باربری هستند باید نسبت به خرید گیربکس مناسب برای خودرو آماکو بسیار دقت داشت تا خودرو دچار آسیب نشود.

امتیاز 5 از 5

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط کرج، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

——————————————————-

راه های ارتباطی با نامبروان

موبایل (ایمان پرناک): ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

اینستاگرام: gearboxnumber1@

کانال آپارات نامبروان

کانال یوتوب نامبروان

——————————————————-

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

ایمان پرناک

تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان با مدیریت ایمان پرناک، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک آغاز کرد.

این تعمیرگاه همواره به دنبال ارایه بهترین خدمات و سرویس ها به مشتریان خود بوده است و اکنون مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های عیب یاب تخصصی گیربکس کلیه خودروها می باشد.

تعمیرگاه گیربکس نامبروان جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی، خدماتی چون مشاوره تلفنی و همچنین خودروبر رایگـان از سراسر نقاط کـرج قرار داده است.

ایمان پرناک: ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

3 پاسخ

  1. سلام مختاری از بوشهر گیربوکس اتومات برای کشنده ۲۶۴۰وجوددارد و میتوان نسب کرد ایا ریتارد میتوان روی گیربوکس معمولی نصب کرد درصورت مثبت بودن قیمت چند

  2. آقا من میگم تعمیر گیربکس شما فلسفه آمیکو کجاست و کیه بمن دارید میگید تصاویر زیادی از خود گیربکس انداختید و اسامی تعمیرکارو آدرسشو واسه ما نشون میدید من میخواستم ببینم چرا دنده های ماشینم جا نمیره خودم میخواستم جزعی تو جاده تعمیر کنم تا به شهر برسم لااقل خلاصه وار نشون بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *