تعمیرگیربکس نیسان تیانا

تعمیر گیربکس نیسان تیانا cvt

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

تعمیر گیربکس نیسان تیانا

تعمیرگاه گیربکس نیسان تیانا

مشکلات رایج در گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک نیسان تیانا:

روشن شدن چراغ چک موتور : یکی از دلایل روشن شدن چراغ چک موتور وجود مشکلی در گیربکس اتوماتیک نیسان تیانا است. سنسورهایی که در این خودرو وجود دارد چنانچه ایرادی در آن بوجود بیاید به کامپیوتر خودرو اطلاع میدهد.

تکان‌‌‌‌های شدید خودرو : اگر خودرو می‌لرزد و تکان‌‌‌‌های شدیدی دارد این میتواند نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک باشد. در گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک نیسان تیانا نیز زمانی که خودرو شتاب میگیرد عمل تعویض دنده به سختی انجام میشود.

شنیدن صدای زوزه از گیربکس : اگر صدای ناله، زوزه و یا هرگونه صدای غیر عادی از گیربکس اتوماتیک نیسان تیانا شنیده شد فورا به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه و یا با ما تماس بگیرید.

سرو صدای خودرو در حالت خلاص : اگر صدا‌‌‌‌های غیر عادی در حالت خلاص از گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک نیسان تیانا شنیدید ممکن است مشکل از کم بودن سطح روغن گیربکس و یا کثیفی روغن گیربکس و هم چنین فرسودگی قطعاتی مثل بلبرینگ، زنجیر دنده عقب و دنده ها باشد.

تعویض خود به خود دنده ها : چنانچه در گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک نیسان تیانا به طور ناگهانی به حالت دنده خلاص رفت زودتر به یک تعمیرگاه مجرب مراجعه و یا با ما تماس بگیرید، زیرا این وضعیت بسیار جدی و حادثه ساز است.

بوی سوختگی از روغن گیربکس: در صورت حس کردن بوی سوختگی از روغن باید سریعا ایراد آنرا تشخیص داده و رفع کنید.

یکی از دلایل بوی سوختگی در نیسان تیانا، گرم شدن بیش از حد روغن گیربکس است.

روغن گیربکسی که کثیف شده و یا بوی سوختگی بدهد باعث میشود عمل روغن کاری در سیستم انتقال قدرت به خوبی انجام نشود و باعث آسیب به سایر قطعات میگردد.

مکث : اگر نیسان تیانا هنگام تعویض دنده مکث داشت علت آن مربوط به کلاچ است، اما اگر عمل تعویض دنده به سختی انجام شود نشانه وجود ایرادی در گیربکس است.

نشتی روغن گیربکس: نشتی روغن یکی دیگر از دلایل وجود مشکل در گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک نیسان تیانا است و باید فورا این ایراد را رفع کرد چون اگر نشتی ادامه پیدا کند باعث خسارت‌‌‌‌های سنگینی به سیستم گیربکس خواهد شد. رنگ روغن گیربکس قرمز و شفاف است اگر رنگ آن تیره باشد باید آن را تعویض کنید.

امتیاز 5 از 5

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط کرج، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

——————————————————-

راه های ارتباطی با نامبروان

موبایل (ایمان پرناک): ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

اینستاگرام: gearboxnumber1@

کانال آپارات نامبروان

کانال یوتوب نامبروان

——————————————————-

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

ایمان پرناک

تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان با مدیریت ایمان پرناک، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک آغاز کرد.

این تعمیرگاه همواره به دنبال ارایه بهترین خدمات و سرویس ها به مشتریان خود بوده است و اکنون مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های عیب یاب تخصصی گیربکس کلیه خودروها می باشد.

تعمیرگاه گیربکس نامبروان جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی، خدماتی چون مشاوره تلفنی و همچنین خودروبر رایگـان از سراسر نقاط کـرج قرار داده است.

ایمان پرناک: ۰۹۱۲۷۶۵۶۰۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *